2019-2020 н.р.

Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребали в закладах освіти в 2019-2020 н.р.


ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ "Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах"


НАКАЗ "Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти"


Відповідальність батьків щодо навчання дитини з особливими освітніми потребами


Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами. Методичний посібник.


Презентація. Семінар – тренінг «Складання ІПР дитини з о.о.п» Гадяцький інклюзивно- ресурсний центр.


ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ.


Методичні рекомендації "Особливості організації освітнього процесу у закладах освіти з інклюзивною формою навчання.



2017-2018 н.р.

Інклюзивне навчання. Відповіді на запитання. http://nus.org.ua/questions/vidpovidayemo-na-zapytannya-inklyuzyvne-navchannya/




2015-2016 н.р.

Асистент вчителя в інклюзивному класі: основні ролі та завдання.


Діти з особливими освітніми потребами.


Індивідуальна програма розвитку.


Методичні рекомендації щодо організації навчання дітей з легким ступенем розумової відсталості.


Діти з порушенням слуху.


Лист МОНмолодьспорт № 1/9-675 від 25.09.12 року "Щодо посадових обов'язків асистента вчителя".


Види пам'яті, уяви, уваги, сприймання, мислення.


Особливості роботи з дітьми із психофізичними вадами.



Накази 2014-2015 н.р.


Щодо посадових обов’язків асистента вчителя.


Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання.


Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання.


Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.


Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах .


Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням .


Про виконання наказу МОН від 11.09.2009 р. № 852 про введення навчального предмету “Українська жестова мова” .


Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами .