2024/2025 н.р.
Kомплексна оцінка розвитку дитини
Рівні підтримки для дітей з ООП
2023/2024 н.р.
Щоденний план роботи асистента вчителя інклюзивного класу у 2023/2024 н.р.
Журнал спостережень асистента вчителя інклюзивного класу у 2023/2024 н.р.
2022-2023 н.р.
Бланк. Звіт асистента вчителя інклюзивного класу про роботу, проведену з учнем у 2022 /2023 н.р.
Індивідуальний навчальний план для дитини з особливими освітніми потребами на 2022/2023 н.р.
Форма документу для модифкації програми у інклюзивних класах
2021-2022 н.р.
Звіт асистента вчителя інклюзивного класу про роботу, проведену з учнями у 2021 -2022 н.р.
Як організувати інклюзивне навчання у 2022 році
Як правильно визначити рівні підтрики дитини – методичні рекомендації для шкіл та ІРЦ
ПРОТОКОЛ оцінки потреби учня в наданні підтримки у закладі освіти
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу
Нові підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами у 2022р.
Адаптація та модифікація навчальних програм_Козир В.В.
Про команду психолоно-педагогічного супроводу.
2020-2021 н.р.
Участь батьків у організації інклюзивного навчання
2019-2020 н.р.
Відповідальність батьків щодо навчання дитини з особливими освітніми потребами
Презентація. Семінар – тренінг «Складання ІПР дитини з о.о.п» Гадяцький інклюзивно- ресурсний центр.
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ.
2017-2018 н.р.
Інклюзивне навчання. Відповіді на запитання. http://nus.org.ua/questions/vidpovidayemo-na-zapytannya-inklyuzyvne-navchannya/
2015-2016 н.р.
Асистент вчителя в інклюзивному класі: основні ролі та завдання.
Діти з особливими освітніми потребами.
Індивідуальна програма розвитку.
Методичні рекомендації щодо організації навчання дітей з легким ступенем розумової відсталості.
Лист МОНмолодьспорт № 1/9-675 від 25.09.12 року "Щодо посадових обов'язків асистента вчителя".
Види пам'яті, уяви, уваги, сприймання, мислення.
Особливості роботи з дітьми із психофізичними вадами.
Накази 2014-2015 н.р.
Щодо посадових обов’язків асистента вчителя.
Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання.
Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.