2024/2025 н.р.


Комунальна установа "Гадяцький інклюзивно-ресурсний центр" Гадяцької міської ради Полтавської області


Kомплексна оцінка розвитку дитини


Рівні підтримки для дітей з ООП






2023/2024 н.р.


Щоденний план роботи асистента вчителя інклюзивного класу у 2023/2024 н.р.


Журнал спостережень асистента вчителя інклюзивного класу у 2023/2024 н.р.


2022-2023 н.р.


Бланк. Звіт асистента вчителя інклюзивного класу про роботу, проведену з учнем у 2022 /2023 н.р.


Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році


План роботи асистента вчителя під час навчання із використанням дистанційних технологій у 2022/2023 н.р.


Індивідуальний навчальний план для дитини з особливими освітніми потребами на 2022/2023 н.р.


Форма документу для модифкації програми у інклюзивних класах


2021-2022 н.р.


Звіт асистента вчителя інклюзивного класу про роботу, проведену з учнями у 2021 -2022 н.р.


Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році


Як організувати інклюзивне навчання у 2022 році


Про визначення рівня підтримки у зв’язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957


Як правильно визначити рівні підтрики дитини – методичні рекомендації для шкіл та ІРЦ


ПРОТОКОЛ оцінки потреби учня в наданні підтримки у закладі освіти


Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу


Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів і рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти


Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів (Інструкція користувача: для директорів закладів освіти)


Нові підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами у 2022р.


Оформлення індивідуальної програми розвитку дитини за новим зразком : методичні матеріали / КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР; за ред. О. С. Голентовської. – Житомир, 2021.


Адаптація та модифікація навчальних програм_Козир В.В.


Про команду психолоно-педагогічного супроводу.



2020-2021 н.р.


Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році


Участь батьків у організації інклюзивного навчання



2019-2020 н.р.


Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребали в закладах освіти в 2019-2020 н.р.


ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ "Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах"


НАКАЗ "Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти"


Відповідальність батьків щодо навчання дитини з особливими освітніми потребами


Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами. Методичний посібник.


Презентація. Семінар – тренінг «Складання ІПР дитини з о.о.п» Гадяцький інклюзивно- ресурсний центр.


ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ.


Методичні рекомендації "Особливості організації освітнього процесу у закладах освіти з інклюзивною формою навчання.



2017-2018 н.р.


Інклюзивне навчання. Відповіді на запитання. http://nus.org.ua/questions/vidpovidayemo-na-zapytannya-inklyuzyvne-navchannya/




2015-2016 н.р.


Асистент вчителя в інклюзивному класі: основні ролі та завдання.


Діти з особливими освітніми потребами.


Індивідуальна програма розвитку.


Методичні рекомендації щодо організації навчання дітей з легким ступенем розумової відсталості.


Діти з порушенням слуху.


Лист МОНмолодьспорт № 1/9-675 від 25.09.12 року "Щодо посадових обов'язків асистента вчителя".


Види пам'яті, уяви, уваги, сприймання, мислення.


Особливості роботи з дітьми із психофізичними вадами.



Накази 2014-2015 н.р.


Щодо посадових обов’язків асистента вчителя.


Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання.


Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання.


Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.


Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах .


Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням .


Про виконання наказу МОН від 11.09.2009 р. № 852 про введення навчального предмету “Українська жестова мова” .


Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами .