Завдання 1

Які з функцій записано коректно? Які аргументи вони мають?

  1. CONCATENATE(A2;”B2”;”B3;B4”;”:B5”);
  2. ІF(А2;АЗ;"В2");
  3. SUM(A1:B1;"A2:D4");
  4. SUM(A1:D7;B2:C3).

Завдання 2

Які значення буде отримано після обчислення таких формул:

  1. =RIGHT(LEFT(“Табличний процесор MS Excel”,18),8);
  2. =IF(3>2;IF(2>3;4;5);6);
  3. =IF(3>2;IF(2>3;IF(3>2;...;1;2);...;100) (символи «...» означають «і т. д.»).

Завдання 3

Обчисліть оплату за використання мережі Інтернет (рис. 3.15), якщо відомо, що ціна 1 мб залежить від часу виходу в Інтернет і складає:

  • з 8-00 до 20-00 — 34 к.
  • з 20-00 до 02-00 — 26 к.
  • з 02-00 до 08-00 — 10 к.

Рис. 3.15. Дана таблиця

Завдання 4

Торговий склад проводить зниження ціни наявної продукції. Якщо продукція зберігається на складі довше за 10 місяців, то ціна знижується у 2 рази,а якщо термін зберігання перевищує 6 місяців, але не досягає 10 місяців, то у 1,5 раза. Створіть таблицю зниження ціни товару (рис. 3.16), яка повинна включати інформацію: найменування товару, термін зберігання, ціна товару до зниження ціни, ціна товару після зниження ціни.


Рис. 3.16. Таблиця з вихідними даними

Завдання 5

У таблиці Результати тестування учнів (рис. 3.17) заповніть поля Тест 1, Тест 2, Тест 3 цілими випадковими числами від 40 до 100. Поле Результат обчисліть як середнє балів за тестами. Визначте рейтинг учнів за полем Результат. Оцінка обчислюється залежно від Результата (r) за формулою

Обчисліть середній бал по кожному із тестів і в цілому за групою. Обчисліть показники за групою (кількість оцінок «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно».


Рис. 3.17. Таблиця «Результати тестування учнів»